Måndag kväll

Känner mig lite seg och trötter... Hmm, kanske man då ska pallra sig bort till sängen? Ja, man borde ju egentligen.... Men det är mycket man borde...

Jag och syrran var iväg till gymmet idag efter jobbet, och det gick så trögt, så trögt.... :( Kan ju förvisso bero på att jag varit förkyld i några dagar.... Men imorrn är det nya tag som gäller, jag vill ju så gärna att det ska funka. Har sagt det förut, men man mår ju så mycket bättre när man är igång med träningen!

När jag kom hem ikväll så var det matlagningsdax, då jag var tvungen att ta reda på köttfärsen som jag köpte i fredags. (köpte ett storpack som delades upp i fyra) Så en del blev det tre matlådor av, bra va? Det blir lunch och middag imorrn innan träningen, och sen en till senare i veckan. Kanske blir lite tjatigt med samma mat, men gott är det ju, längesen jag gjorde spaghetti m. köttfärssås. Hade fått en avi om ett paket/brev också. Jag håller tummarna för att det är adaptern till datorn som kommit.... Spänningen är oliiiidlig...

A just... På Torsdag börjar bokrean, ska ni handla nåt? Har redan beställt några böcker på Bokus, men på jobbet så tänkte jag investera i en ny dassbok.. *Asg* Den förbjudna dassboken tror jag den hette... hihi
Lite nya citat och ordspråk är ju lite kul!

Ska göra lite nytta på campgamblers nu....

Tjing tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0