Nikon Coolpix P100

Nikon COOLPIX P100 - VMA500E1
Jag kikade in på Komplett.se och hittade Nikon Coolpix P100 till ett billigare pris än jag sett någon annanstans... Det är en ny kamera från Nikon som inte finns ute än... :D Och jag var sååå nära att beställa den! Får betala av den på två år, kan nog säkert betala mer någon månad när man känner att det funkar..

Men jag sparade kundvagnen och loggade ut... Jag vill fundera lite till, men jag vill ju HA.... Frågan e bara om det är nödvändigt... ? Kanske inte... Men skulle göra mitt lilla jobb med bloggen och sen Campgamblers mkt lättare.
Försöker få till lite filmer då och då på Campgamblers och vill ju ha bra kvalitet på ljud och bild då... 

             bilden lånad från Komplett.se, klicka på den så kommer du direkt till produkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0