Nu har jag bestämt mig

Mm... Det blir inget gymmande idag... Får väl kanske ta igen det i helgen...

Ska alldeles strax hämta tvätten i tvättstugan, sen blir det till att rycka upp sig lite och få lite ordning här. Typ det gamla vanliga; diska, städa och plocka undan. Varför har man blivit så lat för... ? Det känns ju mycket bättre när det är fint och ordnat här hemma.

Till middag idag ska jag försöka mig på färsbiffar... Typ som pannbiff fast med lite fetaost i.. Och så kokt potatis till, kanske lite bea? Mmmm... Så får det nog bli...

Annars så.... Känner jag mig TRÖTT, börjar bli en återkommande fras här, men det är så det är... Därför är det lite skönt med en hemmadag på soffan, även om det också är en återkommande händelse.. *S*

Fick en kommentar på den aprikosa topen i ett tidigare inlägg, som gjorde mig lite mer sugen på att testa den irl, så vi får väl se, kanske den hänger i min garderob inom en snar framtid... hehe Fast denna lönen som kommer på måndag lär gå åt fort... Bilskatten kom idag, och det är ju inte den billligaste räkningen man kan få.. Så shopping får vänta tills alla räkningar är betalda.... Hmm.... Räkningsfri månad önskas!

tjing tjing så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0