Nu jävlar... *uppdaterat*

DU din anonyma fega jävel har ingen aning om vad jag vill och inte vill!
Jag avskyr folk som inte kan stå för vilka de är och vad de gör... 

Jag har inget som helst intresse av att vara kvar på lördag, jag har inget som helst intresse av något mer av någon. Bara så du vet! Det enda intresse jag har är att få dansa till bra musik, vilket jag tycker de spelar. Och att få träffa folk jag känner. Det är ett fritt land vi lever i och jag får dansa var jag vill, snacka om att tro högt om sig själv om man tror att det enda jag vill är att få nån i säng, så fort jag går ut på dans eller på ett visst band.

Bara för att det händer ibland att jag stannar kvar på spelningar när vissa band spelat så betyder inte det att jag vill något med nån i bandet, tycker bara det är trevligt att prata lite. Sen får folk tro vad fan de vill! 
Och skulle jag märka att jag inte är välkommen att stanna kvar så går jag självklart därifrån.

Bara så att du vet, så går det visst att kommentera i bloggen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0