Onsdag kväll

Jag är lite trött i ögat... Såå... Ska väl egentligen logga ur, stänga av och hoppa i säng... Men det är ju Torsdag imorrn! Mhm... Ska bli skönt!

Det blev ingen träning idag efter jobbet, kom iväg sent därifrån... :( Ville göra klart det jag höll på med, sen visade det sig att den som skulle komma och stänga ihop med Sandra inte dykt upp.. De ringde efter henne, men hon hade missat att hon skulle jobba... Och vägrade komma in, ringde upp andra men ingen som kom.. Såå Sandra och Gunilla fixade en ersättare.. SÅÅÅÅ fel att vi andra ska behöva ordna upp efter de som gör fel och inte kan hålla reda på sitt schema... *MUTTER* Visst, kan förstå att man kanske missar sin tid om man inte har en fast tid mer än var fjärde vecka.. Men då ska man pallra sig in till jobbet så fort som möjligt...

Aja, imorrn är det ju som sagt torsdag.. Då ska jag pallra mig bort till gymmet för en liten runda, sen på eftermiddagen väntar några svängar i tvättis, som vanligt.. hehe Jag ger mig inte på att göra en "to do-lista" för morgondagen, för de brukar spricka när jag gör såna... Konstigt.... ;P

Har fixat och trixat lite med en ny header till min vän Maria och hennes sambo Arne, väntar på godkännande från deras sida så jag kan lägga in den på deras blogg.. :D Annars så ska jag försöka få till ett par inlägg imorrn för campgamblers... Lite idetorka där... Men får klia mig i huvvet så släpper det kanske.. *S*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0