Semmeldagen idag!

Imorse kom det en massa semlor... Hela 300pkt! Shit pommes frites...
 Men men, vi räknar med alla går åt, senare i eftermiddag och kanske några kvar till imorgon då de går att sälja då med.. :D

Jag kunde ju inte låta bli en semla idag, så jag och praktikanten Frida delade på en 2pack.. OJJ så god den var! Med mandelmassan blandad i grädden ska det var också... :P

Annars så dras jag med en förkylning som blir värre och värre känns det som.. KLI i halsen, snuva och hosta... Inte så bra när man jobbar med det man gör.... :S Såå, senare i eftermiddag när jag gjort allt annat så tänkte jag nog göra min beställning till fredag... OM utifall att jag skulle bli hemma imorrn... Jag har ju en hel helg att orka jobba sen... 







                                                                                                                     (bilden hittad på google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0