Sikken dag!

Hemma i soffan och mumsandes middag. Så skönt med ledig helg nu! Speciellt efter denna dag som varit rörig och stressig som få....  Det var mycket varor som kom imorse, och sen kom frysen med 7 burar.. Mycket grejjer som sagt.. Men allt ordnade till sig till slut, vi e proffs! :)

Fick ett sms förut, mina converse har kommit. :D Hoppas jag kan ha denna storleken. Annars blir jag lite besviken... Och så har mina böcker från Bokus kommit, men jag hinner inte hämta upp detta förrän kanske på söndag, har lite fullt upp, men den som väntar på nåt gott.. :D

Middagen väntar... Sen blir det nog lite kaffe.. :D


Lite sommarblommor så här mitt i allt snökaos och allt vad det heter...
Fast nu har det börjat töa...
Hur ska det gå med allt vatten som blir... ?? :S









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0