Söndag kväll

Jag kan ju börja med att säga att denna helg har gått onödigt fort... Iofs ganska skönt.... :D
Helgen började i fredags när jag efter jobbet åkte direkt upp till Djursholm där syrran jobbar, vi gjorde oss klara på hennes jobb för att se bege oss till Yesterday där Gamblers spelade... Skoj kväll! Mer om det på 

Campgamblers

Dagen igår började när klockan ringde alldeles för tidigt... Det är inte att rekommendera att sova knappt två timmar för att sen åka och jobba i nästan sex timmar.. Skulle ha jobbat till fem, men bytte bort min eftermiddag och slutade halv två. Det var rätt smart av mig om jag får säga det själv.. hehe Jag visste om att det skulle bli sent i fredags, och sen var det ju så att vår systerson fyllt 18 (!!!!) och det skulle firas lite igår kväll. Men min ork tog slut vid sextiden då jag åkte hem och la mig för att sova. Vilket jag gjorde i stort sett från sju fram till sex imorse när klockan ringde... Skönt!

Nu är det dax att koncentrera sig på Bingolotto, har köpt mig en lott med anledning för att nästan 40 olika sångare/sångerskor från olika dansband ska medverka i programmet. De ska framföra låten
Vi kan alla göra nåt, en singel som ska säljas till förmån för att hjälpa offren i Haiti.
Mer om det kan ni läsa på hemsidan. ..::Vi kan alla göra nåt::..




Popcorn och min "duttpenna" i form av en överstrykningspenna.... :D

En ny bil önskas som vinst!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0