Tedax

Jag körde ju min storasyster och hennes granne förut när de skulle storhandla, brukar hjälpa dem med det ibland eftersom de inte har någon bil. För min egen del behövdes det inte handla något direkt, men jag följde ju ändå med in... Kom sen på att jag behövde ny potatis, lite bröd och så frukt till min nya frukostfavorit: smoothie! Kikade runt lite och hittade ett armband.. Kunde inte låta bli att köpa det.. :D Men sen när jag tog upp det så visade det sig att man kan ha ringarna för sig eller ihop.. Skoj!






Sitter och smuttar lite på min kopp te just nu, lite glad över att jag plockat in tvätten och hängt det som inte var torrt på tork... Och disken är avklarad även den! *kors i taket*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0