Tomorrow

Imorgon är det som alla vet, Alla Hjärtans Dag.... Många ser det som ett komersiellt jippo, och det är det väl till viss del. För om man har en käraste, så borde man ju visa sin uppskattning dagligen, eller iaf oftare än en dag om året. Fast det är ändå en mysig dag, kan vara om man har någon nära... Mysa till det lite extra med god middag, nån liten present och så... Ja, drömma kan man göra... Jag själv är som sagt i alla fall glad att jag inte jobbar imorrn....

Det blir nog ett besök på Ikea imorrn, behöver utöka mitt förråd av doftljus, sen är jag ute efter nån korg eller två att ha under soffbordet på hyllan där, för att lägga papper och annat. Det skulle se mindre stökigt ut då... :D

Och då tänkte jag också passa på att kika in på NetOnNet i Slagsta... Vill känna lite på min dröm.... hehe

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0