Torsdag kväll

Nu är det mesta fixat... Disken är avklarad, även dammsugningen, sängen nybäddad.. Dagens och förra veckans tvätt inplockad... *kors i taket* Fast jag har underkläder och strumpor som ska paras ihop och läggas i lådan. Så det ska jag pyssla med nu innan det är sängdax... :D

Mitt humör har åkt berg - och dalbana idag, har väl gjort det hela veckan egentligen. Skulle kunna tro att det är sömnbristen från förra helgen, och att det varit mycket på jobbet denna vecka, en massa tankar som surrar fram och tebaka.... Aja, jobbar imorrn, sen är det LEDIG helg! :thumbup:

Tänkte nog försöka pallra mig till gymmet på lördag, beror på när jag vaknar.... För det vankas dans imorrn kväll i Uppsala. Kindbergs spelar på VIP Restaurang. Ska bli skoj att se dem igen, tror det var i november senast. Annars så är det en lugn helg som väntar, kanske fika eller middag hos mamma å pappa.

Håller tummarna för att min strömkabel till datorn kommer snart... Vill ju ladda upp lite kul på Campgamblers.. :D

Tack för idag, hörs säkert imorrn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0