Torsdag kväll

Jag har varit lite duktig idag iaf... Var iväg till gymmet förut, efter att jag slängt i tvätten i maskinerna.. Jag körde min timme på crossen, lite benpress och så hantlar.. Mm, det var lagom idag! Sen mötte jag Yvonne som åkt till södertälje för att gå på matchen mellan SSK och Brynäs. (hon hejar på Brynäs.. *S*) Kul med en liten pratstund på parkeringen! Sen gick klockan och det var dags att ta reda på tvätten.. Den hänger på tork här hemma.. Inte så farligt att den gör det, är ju inte hemma förräns imorrn natt nån gång igen.. ..

Annars så har jag hunnit med att fixa lite mat, dammsugit och tagit ett bad.. Så skönt! Det blev lite för varmt i vattnet, och jag hade inte ro att ligga i så länge... När jag reste mig upp, så blev det lite snurrigt i huvvet, så jag fick lägga mig i sängen några minuter.. Läbbigt! Men det gick över ganska snabbt.

Tänkte ta tag i disken nu, sen ska jag bjuda på lite egobilder...  :D

Kommentarer
Postat av: Yvonne

japp, det var skoj att tjöta lite med dig innan matchen...

Och det blev 3-3 ......S

2010-02-04 @ 23:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0