Vad skriva?

Saknar inspiration.... Vet inte vad jag ska skriva om egentligen, men kände mig tvungen att plita ner några rader i alla fall... Så ni vet att jag lever... :)

Förkylningen känns mycket bättre idag, även om jag dras med en jobbig rethosta som verkar bita sig fast. Det gjorde gott att bara befinna sig i soffan/sängen igår... :) Hade definitivt inte orkat med att jobba en hel dag, det kan jag garantera.

Just.. Jag beställde ju svarta converse med tunn sula från Halens för ett tag sen.. De kom hem, jag provade... De var för små! Så jag skickade tillbaka och beställde en större storlek.. Längtar tills de nya kommer, hoppas jag kan ha dem istället! Såå fina ju... :D Tightsen jag beställde samtidigt var lite för små, åkte tillbaka utan att jag beställde nya.. Kan nog hitta andra på stan en annan gång. Men mössan å vantarna var fiina och jättesköna! Fatta, jag som inte haft mössa sen jag var liten, har köpt två (!!!) den här vintern. Kors i taket!


Mer kaffe nu.... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0