What to do......

Kanske jag söker efter ursäkter för att slippa pallra mig till gymmet.. Kanske har jag blivit lite lat på mina lediga dagar.. Kanske det, kanske?

Mmm, hade ju planerat en tripp till gymmet idag, eftersom det inte blev något med det i torsdags, som ni kanske minns... *L* Men.. Jag kom hem inatt/imorse runt halv fem, från Uppsala... *gäsp* Och jag börjar känna av en förkylning i halsen (sved som  fasen när jag vaknade vid halv tolv.. ) Såå det lutar åt ännu en hemmadag i soffan, kikandes på lite os kanske... Och man ska ju faktiskt inte träna när man är krasslig i halsen... *host host* Och ikväll är de MELLO! Missade förra veckans avsnitt, då jag sussade sött.. :D

Jag testade med att läsa in minneskortet med bilderna från spelningarna med Gamblers, och det funkade i denna dator! :thumbup: Så jag ska nog roa mig med att fixa till bilderna så jag får upp dem på Campgamblers, men videosnutten håller jag lite på, tror jag.. ;) Eller så väntar jag helt med alltihopa, eftersom jag är mer hemma med redigeringsprogrammet i nya datorn... hmm... Tål att funderas på!

Har suttit och kikat på netonnet igen... Inte nyttigt! Är ju sugen på en digital systemkamera, en värsting från Nikon. Vill ha! Vill lära mig mer när det gäller fotandet... Och månadskostnaden skulle hamna på runt 500 i månaden i två år... Hmm... VAD SKULLE NI GÖRA????????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0