Onsdag kväll

Usch.... Ännu mer snö... Det tycker vi.... INTE om! Tror inte jag är ensam om att vara less på detta snöande och kyla, rätta mig om jag har fel?

Känner mig allmänt sliten och trött... När man kommit igång med träningen, borde det inte vara tvärtom då?
Kanske borde lägga om takten lite.. Träna må-on-fre istället, så man får vila lite emellan.. Hmm.. Tåls att funderas på! Kan ju bli lite ändringar om utifall att man skulle åka iväg på dans nån fredag eller så.. hehe

Imorrn är det torsdag, och då vet ni väl vad som gäller.. ?

LEDIG DAG! Ååå så skönt det ska bli,  efter en jobbig och stressig vecka med lite strul och så på jobbet... Ska försöka sova länge, och sen på eftermiddagen är det dax för det gamla vanliga igen... Men det är ju ett måste om man vill några rena kläder... *S*

Apropå jobbet... Vi har sedan en tid tillbaka en praktikant hos oss. Hon heter Frida och är hos oss för att hon är lite skoltrött, har inte ro att sitta still i skolan m.m..... Tänkte i början, att nu kommer ännu en som är lite lat och ovillig.. Men ACK så fel jag hade! Hon är frågvis, vill lära sig och tar egna initiativ. En kommande medarbetare kanske? Ja, det är det iofs, hon har en del kvällstider på g, som det ser ut nu. Kul att se tycker jag!

Fint upplägg på bananer som hon fixade idag.... På sitt eget initiativ.. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0