Ännu en torsdag i slapphetens tecken

Jag fick lönespecen förut... Och det gjorde inte mitt humör bättre.. *suck*
I mars blir det inte så mkt mer än att betala räkningar och mat.... :( Men men, så blir det ju när februari endast innehåller 28dagar... Fast det känns ändå som att det är lite lite. Kanske chefen missat nån 100%? Hmm... Får kanske kolla me honom imorrn..

Annars då... Har inte gjort många knop sen sist, somnade en stund på soffan.. Har iaf hämtat upp tvätten, men den ligger kvar i korgen.... Funderar fortfarande på om ifall jag ska ta en liten promenad innan maten. Pallar inte att åka te gymmet, en promena skulle vara lagom isf...

Maten... Har tagit fram kycklingfile som ligger och tinar nu, hällde på lite marinad, ska steka den i ugnen. Det blir nog lite bulgur och frästa wokgrönsaker till.. Gott! Har ju tidigare idag mumsat i mig chibbar och för en stund sen grillkorv som mellis.... Måste skärpa mig med maten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0