Besviken!

Även om livet går vidare så är jag jäkligt besviken på mig själv... Faktiskt! Igår efter träningen, som för övrigt gick finfint, så åkte jag och syrran för att sola lite. Jag min vana trogen tog av mig halsbandet och la det denna gång i plånboken... Därifrån borde det ju inte försvinna, tyckte jag. Meen, när jag kommer hem och ska sätta på mig det, så ligger det inte där.... !!! Jag tar ur allt ur plånboken miljontals gånger, kollar i jackfickan där plånboken låg, har kollat på solstället två gånger, igår kväll och imorse... Men halsbandet är borta. Det var inte vilket halsband som helst, utan det var en present från mina föräldrar när jag tog studenten för X antal år sen. Ett guldhalsband med min månadssten... FÖRSTÅR NI att man är less just nu... ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0