Chips!

Chips och cola är gott! Fast bara ibland.... :D Jag köpte med mig till mig och syrran när jag åkte från jobbet, och så blev det hämtpizza till middag... Gott! Bara det inte händer alltför ofta som sagt.. hehe

I helgen väntar jobb, lite dans och ännu mer jobb.... Man borde ha vant sig efter alla år, men det är drygt med helgerna tycker jag numera! Kanske man börjar lessna? Eller så är det att man är inne i någon svacka, efter den senaste veckans humörsvängningar... 

Tänk vad en filmkväll med lite gott kan göra.... Det känns lite bättre nu, och jag måste säga sorry till er på jobbet! Förlåt för mitt tjuriga humör idag, det är inte erat fel...

Hoppas det flyter på bra i helgen...

Dansen som planeras i helgen är Kindbergs på mälarsalen imorrn och Claes Lövgrens här hemma på söndag. Lite skoj! På ett sätt känns det lite skumt att sitta hemma ikväll, när Wahlströms spelar på Yesterday, men samtidigt känns det skönt! Eftersom jag inte är så pigg i övrigt, och ska börja tidigt imorrn, så var det lika bra att vara hemma... Och sen att det är dans i helgen också... Så då fick det bli som det blev.. :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0