Dans-outfit

Trots min besvikelse över halsbandet så tänkte jag ägna mig åt lite bloggande ikväll, både här och på campgamblers. Men först.... Köpte ju nya jeans förra veckan, som jag trivs jättebra med. Det är jeans av boyfriend-cut modell från H&M. De ska ju sitta lite löst egentligen, men till en början satt de tajt på mig. I alla fall runt benen, lite lösare i midjan. Jag har nämligen det problemet, att antingen är byxor och jeans för tajta runt benen eller för stora i midjan. Det är därför jag blir så glad när jag väl hittar ett par som passar någorlunda... :D 
Då kan man ju inte låta bli att köpa.... hehe

Linnet kommer också från H&M, lite lätt genomskinligt och väldigt skönt! Linnet tror jag kostade 99kr och jeansen 399kr (jag hade rabattkupong som gav mig lite rabatt.. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0