Ett glädjebesked

Alla har vi väl någon gång haft ett par jeans, byxor eller en klänning i garderoben som bara legat där, för att det varit sista knappen eller sista biten av dragkedjan som fattats för att man ska på sig dem? Det händer i alla fall mig emellanåt... Jag har haft ett par ljusgråa jeans som varit favvojeans vid fest/dans, och dessa har jag inte kommit sedan i somras... Men för några helger sen så testade jag och döm om min förvåning, de passar igen! Yihaa! Så jäkla sköna, och har hållit i flera år.. Me like!

Så dessa blir det ikväll, ihop med mitt zebramönstrade linne från Gina Tricot. (jeansen kommer från halens en gång i tiden)

Nu ska masken strax på... Lite kaffe först bara...

Tjing tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0