Fredag kväll

Hemma i soffan, så skönt är det... :D
Har alldeles nyss käkat lite pastasallad som jag gjorde på salladen från igår.. Gott!

Jag smet in på BikBok efter jobbet idag och bytte linnet till ett vitt med turkosa ränder.:D Sen kunde jag ju inte låta bli att kika runt lite, hittade två toppar för 149kr... En typ oversize tshirt i aprikos och ett linne som är mönstrat i vitt/aprikost.. Fint till våren/sommaren! Om den nu kommer... ?

Imorrn tänkte jag nog ha oversizen med vitt linne under.. Mm.. Behöver inte va så noga känner jag, när man bara ska till jobbet fram o tebaka. Fast man vill inte se ut som hej kom å hjälp mig.. *S*

Nu ska jag kika på Så ska det låta, lär väl bläddra lite mellan det och fyran där det är let´s dance.... :D

Popcorn ska det poppas också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0