Hallå eller?

Var tog orken vägen?? Hade ju stora planer för dagen... Men efter det att jag varit och handlat åt min storasyster, så var det något som sa mig... SOFFAN..... Har fastnat här, återigen och känner mig så seg... Har orkat med att fixa lite mat, en något misslyckad köttfärsgratäng. Den var ätlig och så, men köttfärsen blev lite för lös... Och så hade jag ingen grädde till. Och potatisen blev inte helt klar. Men det gick ner iaf och det blev två matlådor... Alltid nåt!

Tvätten ligger fortfarande kvar i korgen, badrummet är fortfarande ostädat.... Ska jag sätta fart eller ska jag lägg mig tillrätta igen i soffan? Tja.... Börjar bli lite frusen, så ett bad skulle ju inte vara helt fel... Kanske med en bok då, så man får ro att ligga en stund?

Blev ingen beställning från bubbleroom.. Kanske ska kika in igen? Jeansskjortan och tshirten lockar... hehe

Imorgon är det dax för jobb igen... Kanske lika bra det så jag inte växer fast i soffan? Och så får jag lite annat att tänka på, det är ju fredag och många kanske är på hemväg från sportlovsfirande. Sen så råkar jag veta att det varit lite struligt där idag med sen leverans av varor och frysar som pajjat.... Kan va lite rörigt imorrn då... *sucka*

Förstår ni, jag har Rapport på just nu.. Och det tror jag inte har hänt sedan jag bodde hemma, att jag sett ett helt program av Rapport... haha 

Ja, jo... eller nåt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0