Here we go again!

Jag har bläddrat lite i den nya Dassboken och hittat en del kul... *fniss* Detta exemplar av dassbok handlar mycket sex, och lite kiss och bajshumor. Kanske lite larvig sådär.... 


Sexcitat

"Skilsmässa kommer från ett latinskt ord som betyder slita bort en mans genitalier genom hans plånbok" -
 Robin Williams

"Sex är det roligaste du kan ha utan att skratta" - Woody Allen

Snuskiga raggningsrepliker

"Jag är ny i stan. Kan du visa vägen till din säng?"

"Jag skulle se bra ut på dig"

"Dina läppar ser ut att smaka vin och ikväll känner jag för att supa till ordentligt"


Ja, jo... Kanske inte lika kul som de andra två böckerna...  Men ändå.... *S*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0