Kaffe är gott!

... Speciellt direkt efter lunch, blir som en avkoppling på nåt vis. Har precis käkat och sitter med ett kaffeglas.. :D
Annars så har dagen börjat bra, men jag hade gjort lite missar i min beställning till idag.. Suck! Men men, det löser sig ändå...

Och så verkar det lite som att det blir en onödigt tidig semester för mig i år, missar både malung och sunne.. Inte för att sunne var något vi planerat, utan malung... TRIST är ordet! Kanske får försöka flirta lite så man kan åka upp nån dag eller två iaf, och i såna fall till de sista dagarna...  

Ibland blir man nästan lite nojjig när allt flyter på så här bra på förmiddagen, då känner jag lite iaf att det lär braka loss senare under dagen och det brukar faktiskt bli så.. Hoppas det är annorlunda idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0