Lite post...

Jag har fått dagens post... Med den kom skattebeskedet och det var ganska glädjande.. :D Bra semesterpengar måste jag säga.. Najs! Det kom även ett lite tjockare kuvert med plånboken från tradera... Den var fin! Men lite mer plastig än vad jag trodde. Kanske en vanesak, när man använt den ett tag... hmm.. Sen om det är en äkta Chanel kan man aldrig vara säker på... :S Sen så fick jag kursinformation från NTI-skolan, har lite funderingar på att ta några kurser på distans, vi får se vart det slutar.

Tvätten är på tork, och jag sitter å funderar på om ifall jag ska fixa lite lunch och sen ge mig till gymmet... Eller om jag ska fixa lite här hemma tills tvätten är torr, och sen ge mig till gymmet.. Lutar åt det senare, för då har man ingen tid att passa och slipper stressa sig igenom träningen.

Tråkprogram på tv... Kanske ska sätta lite fart istället då....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0