Lite tankar och ord

Tappade orken och lusten någonstans på vägen....

Gick in och kikade på H&M´s sida.... Hittade lite som jag vill ha, tänkte beställa till kryssen i påsk... Men det skulle inte hinna komma hit... Så då lessnade jag och stängde fönstret... :(

Kanske går in och kikar på Halens, via GratisBio... Då får jag poäng samtidigt, som jag kan beställa presentkort för och sen köpa annat för.. Typ nytt smink på MUS..... :D Ja, jo.... Vi får väl se...

Ska försöka fixa mig lite middag strax... Köpte hem sallad igår... (isberg, gurka, ruccola, rödlök och fetaost) Kanske blir lite sånt till benfri fläskkotlett och pommes... Låter iaf gott!

Har varit och hämtat tvätten, den ligger så fint ihopvikt (not) på sängen (som är nybäddad, alltid nåt)
Lär inte komma utanför dörren idag heller... Ingen lust..... Tar med mig linnet och springer in på BikBok imorrn istället, efter jobbet.... Kanske kan hitta nåt skoj där?


Kommentarer
Postat av: Ë M M A

tack :D va gör dudå

2010-03-18 @ 18:09:21
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Ina

Känner igen det där med H&M, vet inte hur många gånger jag har suttit och valt, när jag väl kommer fram till leveransen så är det en väntan på flera månader ibland. Då handlar jag ingenting!

2010-03-18 @ 19:11:37
URL: http://inasdekor.blogg.se/
Postat av: E M M A

jadå provet gick super bra..

mjo skolan är jobbig.. :/

2010-03-18 @ 19:33:10
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0