Lördag!

Gissa om det var skönt att fixa till luggen? Mhm, men har lite funderingar på att låta den växa ut igen, och fixa till snedlugg istället. Det är ju ett alternativ, tyckte Donnie också, eftersom luggen inte riktigt vill som jag vill, har visst nån virvel just där..

Efter klippningen så mötte jag upp mamma och vi tog en liten runda på stan innan det var dax att fika innan träningen... (träning för min del) Det var gottigt med lite fika, Nancy´s kan.. :D Köpte förresten en ny foundation, på Lindex. Det blev en från Max Factor, verkade bra men kanske något mörk? Tog den ljusaste av dem alla, tror jag iaf, men ändå var den något mörkare än den gamla.. hmm.. Kanske värt att kosta på sig den från MUS nästa gång.. Skulle tro det!

Sitter i valet och kvalet angående kvällen.. Svänzons på Trombon eller soffan ikväll? Båda lockar ju.. Men skulle va kul å gå ut, lyssna på bra musik och kanske få dansa nån dans eller två...  Just nu är det soffan iaf, ska strax tappa upp ett bad, det brukar vara rätt mys efter träningen.. :D

Så här såg jag ut förra veckan, i den nya toppen från BikBok, med vitt linne under. Bekvämt och snyggt tycker jag..:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0