Måndag kväll

Borde lagt mig direkt efter duschen egentligen... Men ville lägga upp de sista bilderna som sagt, och nu är det gjort! Ska bara betala min vunna auktion (plånboken), kolla upp när bussen går imorrn bitti så jag kommer te jobbet. Det är dax för mig att åka kommunalt, hua... Det händer inte ofta nu när man har bilen... Men ska ju upp till stockholm och Annexet som sagt, och då blir det buss som hämtar oss alla i Järna, sen hoppar jag av i Södertälje på natten... Och bil kommer man nog inte kunna köra då.. *S* Så Bettan får vila imorrn.

Var ju iväg te gymmet efter jobbet, och det gick finfint idag! Körde en timme på crossen och sen lite maskiner.. Känner mig lite duktig faktiskt. Om ork finns så åker jag dit på onsdag kväll efter jobbet, vill ju så gärna komma igång med att köra minst två ggr i veckan, det har ju inte blitt så de senaste veckorna...

Köpte en pelargon på jobbet idag, hör och häpna! Jag brukar inte gilla dem, eftersom de kan lukta så himla mycket... Men det var sänkt pris på den, så jag tänkte försöka rädda den och se om den tar sig... Planterade om den förut och gav den lite vatten.. Så håll tummarna! Klarar den sig, så får den flytta ut på balkongen sen när (om) våren kommer.

Har svamlat nog nu.... Sängen nästa!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0