Måndag kväll

Den här veckan kunde inte ha börjat sämre... En rörig dag på jobbet, med inventeringsgruppen som var på plats för att inventera butiken... Jag skulle hjälpa till med att inventera frysen, hade noll koll på klockan (har ingen klockan på mig) och missade mitt kassapass. Det var ingen som kom och sa till mig, trots att alla visste att jag var i frysen. Jag blev irriterad, kunde inte nån tagit pipen, när de visste var jag var, eller sagt till mig, i tid och inte efter en halvtimme.. Och så fick jag plocka upp varor som inte var plockade, efter att jag blev avlöst i kassan för att jag skulle sluta. Bake offen blev lidande idag, pga allt rörigt, men men.. Imorrn blir det till att städa i frysen, så ingen kan gnälla över att det inte går att hitta bröd. Städade i fredags när vi fick leverans, men det dög tydligen inte. Hur tydlig ska man behöva vara egentligen? 

Aja, hoppas på en bättre dag imorgon...


Det blev en kort vända på gymmet idag, och så blev det lite solning efter det.. Skönt! Kanske går upp te centrum och solar efter jobbet imorrn, för sen blir det hem å prova outfits och packa lite inför kryssen på torsdag. Lika bra att börja imorrn, blir lätt stressad annars om jag ska göra det på onsdag kväll... :S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0