Måndag kväll

Efter lite bläddrande på olika bloggar och sidor så har jag kommit fram till en sak... Det är dax för sängen!

Testade lite på en ny design, men det gick inget bra så jag ger upp den iden tillfälligt iaf... Har även betalat lite räkningar, lika bra det... Denna månad hade jag gärna sluppit det! Men men, det är bara att gilla läget.

Och så har jag vunnit lite vuxenpoäng som förberett morgondagens middag redan nu, kokade potatis förut så det ska stekas imorrn kväll efter gymmet... Gottigt!  Gymmet då... Jag och syrran var där idag, och det kändes bra! Fick ta en stund på cykeln, eftersom crossarna och löpbanden var upptagna när vi kom. Och det var inte nåt för mig, kan jag säga! Crossen är min grej, känns som bästa alternativet för knäna som annars protesterar... Det blir en vända imorrn igen, då blir det lite mer armar, idag var det mest mage... Ni vet, åttapacket till sommaren.. hehe


Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0