Måndag!

Ja, det är ju det, ifall ni har missat... hehe
Sitter å dricker kaffe nu så här efter maten.. Lunchrasten är snart slut och det är dax för beställning. Lite mer att tänka på är det denna vecka, löning i mitten på veckan och så har ju folk fått pension också. Det blir lite variation i disken, och det är kul att plocka om lite.. :D

Annars så har dagen börjat bra, allt har flutit på och inget strular... Än så länge kanske man ska säga.. *peppar peppar* Hörde lite om semestrarna igen, och nu är det bestämt! De som har tidig semester går v26 och de som har sen går v30. Såååå det kanhända att det blir några dagar i Malung i alla fall! Vet inte om jag pallar hela veckan, eftersom jag börjar jobba sen på måndagen. Om jag inte kan flirta lite me chiiifen... hehe

För får vissa rucka på sin semester och inte andra, eller?
Hörde också att det blitt lite tjafs... För i år får vi tre veckor i juli, och de som hade tidigt semester förra året fick bara två. Men va fan... Inga kommentarer...

Solen skiner idag, det är annat mot igår, sikket tråkväder det var!

Nu ska jag väl göra lite nytta då...

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0