Mello Genrep del 1

Ja, eftersom jag som sagt inte riktigt kommit underfund med hur man fixar och trixar i Adobe Photoshop Elements, så tänkte jag slänga in lite bilder på det vanliga viset... :) Testade lite inställningar och tog lite bilder på scenen, som inte alls var så stor som den ser ut att vara på tv....







Det var sjukt mycket folk där, trots att det "bara" var genrep...




Sen så funderar jag på att lägga ut några bilder varje dag, lite som en serie typ.. Blir för mkt att ta allt på en gång, känner jag..



Kommentarer
Postat av: Patik

Magnifika bilder !

Fint att lyckas fånga ljuseffekterna så bra.

Tittade själv på festivalen på en 14" TV ...

2010-03-15 @ 23:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0