Mello Genrep Del 3

Det är ju alltid trevligt när man kan glädja någon..... :D Såå... Här kommer fler bilder, Beckis! Har valt ut de bästa....







... Men jag tycker inte att jag kan hålla med om att Peter är snyggingen med stort S.... Det är ju Måns.... :P

       



Sen så kan jag tycka att Darin vuxit till sig och ser rätt bra ut..... *L*



   

 Och så lite Pernilla.... Duktig och proffsig! Synd på en så bra låt..... Hade unnat henne och framförallt Pontus A (som är en av låtskrivarna) lite mer framång.....




     


Nu ska jag göra lite annat.... Resten kommer imorrn, promise! Torsdag imorrn ju.... :D


Kommentarer
Postat av: Patrik

mm..jättefina bilder. Du har verkligen lyckats fånga rörelserna och "livet" i bilden.

Ser ut som du satt precis intill scenen.

2010-03-17 @ 22:28:46
Postat av: Beckis

oooh, nu klarar jag mig ett bra tag ;D Tack tack!

Och du.. darin ser helt okej ut me, haha!

2010-03-18 @ 15:19:19
URL: http://beckabus.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0