Mello ikväll!

Det är lördag morgon... Jag har ledig helg.. Hoppas på en sovmorgon... Meen, inte då!
Vaknar kvart över sju, magen kurrar och det är ljust. Då är det inte lätt att somna om...
Ligger och vrider och vänder på mig, till slut ger jag upp och går upp. Klockan är halv åtta... *sucka*
Fixar till kaffe och frukost...

Nu sitter jag här, klockan är halv tio... Smuttar på sista koppen kaffe, sen är det dax att hoppa in i duschen!
Kanske jag piggnar till då? Hoppas det! För det som väntar idag är nåt riktigt skoj, så jag vill ju vara pigg! Ska ta med mig kameran och testa, ifall man får... Det märker ni senare.. hehe 

Ja, jo.... Jag och syrran ska på genrepet i Globen! Fatta? Har inte varit i Globen sen jag var där på NKOTB´s konsert Allhelgonahelgen 11 Nov 1991. Det är några år sen det! Har förvisso varit i annexet på en mindre gala med jobbet, men det räknas väl inte... *S*

Då till det angenämna problemet som man alltid har när man ska nånstans, även om det inte är så jätteviktigt....
VAAD ska jag ha på mig?

Funderar lite så här.... Leggings med dragkedja (mörkblå), converse och så nån top eller nåt.... Och skinnjackan! Åker bil till pendeln, sen tunnelbana... Såå, det funkar nog .... hehe






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0