Mitt utlovade recept

Jag gav mig på att prova lite redigering i programmet igen.. Kul att testa! Men återigen, känner mig helt lost!
Här kommer iaf mitt recept på pastagratängen jag gjorde för några dagar sen...



1. Fräs köttfärsen och den hackade löken, blanda i kryddmixen och rör runt. Häll över grädden el. mjölken och låt det puttra. Du kan ha i lite tomatpure om du tycker färsen blir för blek.

2. Blanda färsen med den kokta pastan i en ugnsfast form. Blanda även i en liten burk majs, om så önskas. (glömde skriva det i receptet)
 
3. Smula över lite nachochips, häll sedan över tacosåsen. Häll över osten, grädda i mitten av ugnen på 200°c tills osten fått färg.

SMAKLIG MÅLTID!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0