Noll energi

 .... Det har jag... Men jag ska ta tag i lite saker nu.... Det är dags att ta reda på disken efter maten, sen dammsuga... Sen tänkte jag faktiskt lägga mig i badet med inpackning i håret... Kanske t.om. tar med mig boken jag håller på å läsa nu, så kanske jag har ro att ligga en lite längre stund... :D

Skumt det här, egentligen.... Att mina lediga torsdagar har blivit till dagar som jag spenderar i soffan... Det är förvisso inget bra, skulle behöva vara ute och röra på mig, eller ge mig till gymmet.. Nästa vecka ska  MÅSTE det bli en ändring! I helgen blir det inget av, då jag jobbar hela långa helgen...

Jag hamnade ju på Halens istället för HM och hittade lite kul som jag hoppas kommer passa när det väl dyker upp... Visar er sen, nu ska jag sätta fart.... Sakta men säkert...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0