Onsdag kväll

När jag kom hem idag hade jag fått lite post.... Mest räkningar, men det är ändå trevligt att få post på nåt vis... Man känner sig nästan bortglömd när hallmattan är tom när man kommer hem efter jobbet... *S*

Förutom räkningar så var det bla en katalog från H&M i högen som låg på hallmattan. I vanliga fall så brukar jag slänga allt sånt direkt, eftersom jag vet om att jag har svårt att hålla mig från att beställa ifall jag skulle hitta nåt jag vill ha. Har ju kommit ifrån alla konton och försöker låta bli.. Har "bara" halens att betala på när det gäller postorder...

Men... Jag kikade ju i katalogen och hittade mycket fint! Skulle tro det blir beställning lite längre fram.. :D Vill ha lite nytt till våren... Vem vill inte det? Jag längtar till den riktiga vårvärmen och sommaren... Framförallt utedanserna i Hågelby, på Gröna Lund och Skansen, och Broby...

Ska nog ta och lägga mig i sängen nu och drömma mig bort...

Zzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0