Onsdag morgon

Åå... Jag har varit dåligt på att blogga de senaste dagarna... Har varit rätt så seg efter helgen som innehöll två danskvällar (den ena hade jag kunnat vara utan), jobb och alldeles för lite sömn.

I måndags efter träningen hämtade jag ut min nya kompis... :D Ska bli kul att lära känna den, har mer funktioner än jag är van vid.. Men varför lägger man handboken på en cdrom??? Hade velat ha den i en vanlig bok, så man kan ta med sig när man är ute...  Kanske kan ta med mig skivan och skriva ut sidor från jobbet... Hmm...

Igår skulle det varit lite träning igen, men jag var så trött så trött, det hade inte varit nån mening med att åka till gymmet. Mina ögon började krångla, och tröttheten var stor! När jag kom hem vid fem så la jag mig i sängen och vaknade igen vid halv tio... Upp och åt ett par mackor, magen kurrade.. Sen sängen igen. Och nu på morgonen vaknade jag vid sex när klockan ringde, men kom upp en timme senare... Och jag känner mig lite tung i huvvet fortfarande.. *sucka* Tur att man är ledig imorrn!

Nu är det dax att äta upp frukosten och göra sig klar för jobbet....

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0