Onsdag.... Trött!

Sitter kvar på jobbet, är lite smått irriterad...
Ni vet, vi har ju sån där SafePay, typ som cash guard. (slutet kassasystem)
I vanliga fall är det jättesmidigt, vi får pengarna av kunden och sen så ser vi dem inte mer.
Bra va? Jomenvisst... Så länge systemet funkar och det inte blir sedelstopp i kassetten eller mynttornet
krånglar... Idag strular en av kassorna, sedelstopp m.m. Vad göra då?

Joo, man har ett journummer man ska ringa för att få hjälp, de ska finnas på plats fram till halv tolv på kvällen,
eftersom det finns de butiker som har öppet länge. Jag ringer dit, men ingen svarar, en satans
telefonsvarare som säger typ "Jag är inte på plats just nu, prata in ett meddelande.... " A men hallå?!?!!
Jag vill ju ha hjälp NU!!! Tur att vi har fler kassor att öppna när det behövs.. Men just den som krånglar är lättast att ha öppen på kvällen.... !""#¤=)"(¤/"=#)¤(!%"#%¤!)"/!!!!!!!!!!

Jag har slutat för dagen och ska bege mig hemåt alldeles strax... Så skönt!

Imorrn är det TORSDAG! *fliiin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0