Oooh yeah!

Jag och syrran kände oss mäkta stolta efter gymmet idag. Vi körde en halvtimme uppvärmning, hon på gåbandet och jag på crossen. Sen blev det lite maskiner för både rygg och ben. Skoj! Och så lite mage då.... Hade en boll och höll i den medans vi gjorde situps, typ. Vi tänkte ha åttapack till sommaren..... *asg* Klockan blev lite mycket, så den solning vi hade planerat blev inte av. Kanske imorrn, vi får väl se. Skulle va skönt me lite värme....

Nu sitter jag här i soffan, har precis druckit lite te och ätit en mellanmålsbar... Gottigt!
Är väl dax för sängen, för länge sen egentligen... Har kikat igenom gamla blogginlägg från förra året, lite kul måste jag säga... :D

Sussa sött......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0