På rätt kurs!

Det blev hastigt bestämt, jag och syrran åkte till fina Sollentuna C och strålade samman med Maria som är uppe i Sthlm med lillfisen. Vi gick runt och kikade i nästan alla affärer och mycket fint fanns det! Jag kom hem med ett coolt linne och en flaska Smooth ´N Shine från Tigi. Lite lagom sådär.. Provade iofs ett par snygga jeanskjorts inne på butiken Salt.. Kanske blir ett inköp senare i vår...

Kom på nu när jag låg i soffan att jag inte lagt upp bilderna från i tisdags när vi var i Globen/Annexet på jippot med jobbet. Sååå här kommer några bilder! Kan bara konstatera att jag måste testa att fota mer för att lära mig hur kameran funkar... :S

Jan Bylund var vår konfrencier/guide under kvällen, han är klockren i sina kommentarer!




   



Sen så var ju Orup och Smalare än Thord där också. Himla bra måste jag säga.. :D




   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0