Pinsamt eller?

Ska alldeles strax sussa... Men ville ändå dela med mig av en grej som gjorde mig lite förvånad, eller generad, på jobbet idag...

Jag hade fönat håret och plattat det imorse... Brukar iofs fixa till håret på mornarna, men idag var det både föning å plattning då jag sköljde ur inpackningen imorse... Så det såg väl ganska ok ut tyckte jag själv.. Har fortfarande svårt med att få ordning på luggen, ibland har jag funderat på ifall jag ska låta den växa ut igen...

Men först när jag hade min timme i kassan och sen när jag hjälpte en kund i fisken... Så fick jag höra... Vad fin du är i håret! Tack... Ja, alltså vad mer kan man säga. Jag blir lite förvånad och generad som sagt och får till nån dum bortförklaring... Varför ska man alltid börja med sånt när man får en komplimang? Varför inte bara suga åt sig och känna sig stolt?

Ja, jo... Nu ska jag bläddra lite i senaste numret av Cosmopolitan...
Sen måste jag försöka sova litegranna...
Dax för jobbhelg! Och en rörig sådan då det ska förberedas för golvläggning imorrn.... :S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0