Proppmätt!

Sitter i soffan och jäser efter middagen, funderar på ifall jag ska poppa lite popcorn idag me.. Gott ju!
Alldeles snart börjar körslaget också, känner två av deltagarna... Den ena i Team Picasso och den andra i Team Sundblad. Så man måste ju titta! Kanske lägger upp sista delen av bilderna från genrepet ikväll, annars dyker de upp imorrn! 

Jag har fyndat lite på tradera idag igen... :D En plånbok och ett set med sminkpenslar... Skoj skoj!
Ska alldeles strax gå in på nordea och föra över pengarna, så man får grejjerna snabbt...
Annars så har dagen flugit fram som en raket, tycker jag! På morgonen gick tiden ganska sakta, men efter lunch gick det fort... Golvläggaren har varit där idag, och han kommer imorrn med... Sen på tisdag/onsdag ska det vara klart hoppas jag. Jobbigt när man inte kan jobba fullt ut och gå som man vill på lagret...

Klicka för att visa Megabild! Snygg lyxig rosa plånbok     SIVANNA PENSELSET I FINASTE KVALITETSHÅR (SMINK, MAKE UP)


(bilderna lånade från auktionerna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0