Söndag eftermiddag

Den här helgen har varit dålig.... När det gäller bloggandet i alla fall. Men idag har jag varit lite upptagen med att fixa på campgamblers, och nu börjar det bli klart. :D Kanske ska börja kika på denna designen också, men det får bli en annan dag...

Igår var ju jag och syrran ju på genrepet i Globen, och vilken show! Fatta att få se den riktiga finalen. Det var en massa folk, trots att det "bara" var genrep, en del av artisterna var osminkade men med sina scenkläder på, och man fick fota! Så jag testade kameran litegranna... Men precis innan Jessica Anderssons låt så dog batteriet, tyvärr. Tror jag lyckades få till en del bra bilder, och jag har precis fört över dem till datorn. Ska försöka mig på att redigera och fixa till ett bildspel att lägga här på bloggen. Skoj skoj!

Nu ska jag ta lite mer av middagen som underligt nog blev ätbar.. :D

Kommentarer
Postat av: Beckis

Ååh, de där bildspelet ska jag allt vänta ivrigt på ;P

2010-03-14 @ 18:02:52
URL: http://beckabus.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0