Söndag kväll

Nu funderar jag faktiskt på om ifall man ska stänga av allt, ta reda på helgens disk för att sen ställa sig i duschen... Och så blir det sängläge efter det. Tidig morgon imorrn, sju ska man va på jobbet.. *gäsp*

På tisdag så ska vi till Globen/Annexet några av oss på jobbet (några åker på onsdag), för nåt som kallas för Rätt Kurs. Lite info om koncernen, vad som komma skall och så... Sen så blir det mat, gott att dricka och lite underhållning.. Skoj! Då lär kameran hänga med, vill ju testa lite.. :D

Annars så händer det inte mycket nästa vecka, förutom att jag ska skärpa mig när det gäller träningen.... Och så eventuellt lite dans på hemmaplan på lördag...

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Du kommer säkert att få en massa go garv imorgon.Janne Bylund är helt otrolig..jag skrattade så tårarna rann....sen var det oxå nice att se o höra Orup...Kram

2010-03-22 @ 07:00:27
Postat av: Jessa

Ja, han brukar va rätt skoj.. Det var väl han som kom på ordet "coopianer" om jag inte minns fel... :D :D Kul tror jag nog det blir... :D ha det!

2010-03-22 @ 11:41:05
Postat av: Yvonne

Ja, helt rätt..det var han som "uppfann" det ordet...så vi är coopianer,du o jag..

Ha nu en trevlig kväll...ät och drick gott...och njut...

Ha de gott..Kram

2010-03-23 @ 09:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0