To do or not to do......

Jag ska inte göra en "to do-lista", de blir aldrig fullföljda... Men det är ju litegranna som jag behöver ordna här... Sååå... Ska leta fram några skivor att sätta i stereon, sen sätta fart... Jag bor ju rätt litet, så det går fort när man väl kommit igång. Men det är just det där att komma igång som kan vara ganska svårt emellanåt. Felet jag gör är att jag sätter igång datorn så fort jag kommer upp ur sängen. Och egentligen så händer det inte så mycket på fejjan eller så... Ändå fastnar man där av nån konstig anledning..

Ni tycker kanske jag är tjatig... Varenda torsdag är det samma sak... Städ och tvätt.. Men det blir ju så när man inte har så mycket ledigt. Man får passa på när man väl har tid...

Jomenvisst, serru....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0