Torsdag kväll

Idag tycker jag att jag får känna mig lite duktig i alla fall, för hela dagen har inte spenderats på soffan. Det brukar ju annars bli så när jag är ledig på torsdagarna... Men inte idag, bara nästan...

Tog en timme på crossen på gymmet idag, sen var det dax att fixa middag hemma innan jag skulle iväg igen... Lovade sussi och hennes granne att skjutsa då det vankades storhandling. Det gick smärtfritt, vi var hemma igen efter en timme. Och nu har jag iofs bara suttit här och gjort ingenting.. Kikar lite på tv och sitter och gäspar, kanske man ska lägga sig i sängen och bläddra i nya Amelia istället? Ska bara smaka på glassen jag köpte förut.... :D Carte ´Dor chocolate chip nånting hette den.. *S*

I paketet från Halens var det ett linne, en tshirt och jeansleggings.... Leggingsen fick åka tebaka då de var smalare än smalast, synd för de var snygga! Men linnet och tshirten får stanna kvar.. :D Linnet och mina blanka leggings kan det nog bli på kryssen nästa vecka.. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0