Torsdag = soffläge hela dagen?

Jag försöker intala mig själv att det är ok att ligga på soffan och göra absolut ingenting när hemmet ser ut som ett bombnedslag. Har precis varit nere i tvättstugan och lagt i tvätten i maskinerna. Blir bara tre maskiner, jobbkläderna, underkläder och sen vinterjackan. Lite lagom sådär. Sitter nu och smuttar på en mugg kaffe, sen ska jag försöka sätta fart.. Funderar på att ta en liten promenad sen, ta med mig kameran och testa lite.. Det är väl så man lär sig?!

Har kikat lite på användarhandboken nu på morgonen, vissa delar är som rena grekiskan. Önskar som sagt man kunde ha den med sig hela tiden! Kommer nog dra ut en del sidor på skrivaren på jobbet...
Adobe-programmet verkar mer invecklat än jag trodde... Men det finns en kurs på dvd som man kan köpa, för 299kr från Bildbehandla.se. Kanske värt det?

Annars då... Lider lite av prestationsångest eller vad man ska kalla det... Det surrar i huvvet på mig, så mycket som jag vill ska funka bra, som kanske inte gör det fullt ut.

Jobbet - jag har inte den största kollen på min disk, men jag vill lära mig mer, vill ha mer koll, så ekonomin och lönsamheten blir bättre. Har lärt mig en del under tiden, men finns mycket mer att lära.

Bloggen - Vill ändra design, vill ha ny header m.m. Vill lära mig mer!

Campgamblers -  Det har inte varit den största succen.... Men det kanske kommer? Ska försöka få till en annan design där, har lite ideer och så. Får inte så mycket (ingen) respons från de få läsare som är där. Trist!


Ja, jo... Lite gnäll igen.... Förlåt!

Kaffet slut nu.. Ska jag sätta fart eller bläddra i den post jag fick igår....
Hem&Hyra och en katalog från Haléns... ? Hmm...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0