Trååkväder!

Jag har försökt få till en annan design.. Men blir inte nöjd! Så jag kommer låta denna vara tills jag orkar fixa igen...

Annars har dagen börjat i seg fart, som vanligt på torsdagarna... Har tid i tvättstugan, och ska alldeles strax ner och slänga i lite mer tvätt. Det är dax att tvätta lakan, och det är ju så skönt att lägga sig på kvällen i nybäddad säng... :D

Hade lite tankar om att ge mig ut på en promenad ner till stan idag, men det är så grått, trist och blött ute... Så vi får se hur det blir med det, kanske lite senare när tvätten är avklarad. Har ett linne som jag ska försöka byta på BikBok, köpte det i Globen Shopping i lördags, men det visade sig att jag hade den färgen hemma... Bra koll man har va ? *not* Tur man städade lite i garderoberna.. Jag har förvisso två uppsättningar av svart och vitt linne, de där lite längre och tajta.. Men lila räcker med ett.. Såå... Kanske får byta till ett turkosarandigt... Det är supersnyggt!

En annan sak som är lite kul, men kan bli ganska dyr i längden.... Det är att jag hittat tradera igen... Skoj att hitta ögonskuggor som är helt nya till en bråkdel av ordinarie pris... :D Men kan man inte hålla sig därifrån så kan det som sagt bli lite för mycket.. Hittade en auktion på Skin Serum, knappt använd stod det... Och auktionen är uppe i 150kr. Ordinare pris är 345.... Såå det är lite skillnad! Men det hade varit ännu bättre om flaskan var helt ny.. Så jag gav upp den fajten.... Ska kika på Loreal´s nya serie som också innehåller en primer som ska vara bra... Till ett mer humanare pris... Men det får bli längre fram!

Nuu... Riva ur lakanen i sängen och ner i tvättis igen...

Tjing tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0