Äntligen!

Jag har haft en lagom slapp dag, kanske något för slapp. För tröttheten är såå stor! Känner mig helt utmattad, och orkeslös. Kanske nåt på gång i kroppen? Eller så är det bara vårtrötthet eller nåt...

Har tröstat mig med lite godis, köpte lite lakrits och vinegum förut när jag var ut och hämtade mitt paket. Jomenvisst, neccessären från Make Up Store som jag köpte på Tradera har äntligen kommit! Den var lite mer sliten än vad jag trodde, men fortfarande fin. Så det blir nog bra när jag lagt i mina saker, kommer nog ha den som den neccessär som jag har med mig hela tiden. Bra med fack och så!

Annars så var jag iväg och kikade in i lägenheten och när jag var där så kom snickaren dit. Fick veta då att han ska göra klart sitt imorrn, sen på måndag så kommer kakelsättaren och sätter kaklet över diskbänken och så ska det städas då. Såå på måndag kväll blir det nog inte nån träning för min del, skulle tro att jag kommer försöka plocka i ordning och så då.. Äntligen!

Jag har roat mig med att beställa de där chinosen som jag såg på Nelly. Kunde inte låta bli, har ju som sagt velat ha såna länge nu. Blev ett linne till det också, jättefint!





Byxorna hittar du HÄR

Linnet hittar du HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0